Hebel musi być

Pierwszy poważniejszy mod mechaniki to wzmocnienie hamulców. E39 w pełni zatankowane z kierowcą waży ponad 1.8 tony, rozpędza się całkiem dobrze, więc równie dobrze hamować musi. Seria serią, szału nie ma. Postanowiłem usprawnić serię wymieniając tarcze na Zimmermany z serii Sport oraz zbrojone przewody brytyjskiej firmy Goodrigde. Klocki hamulcowe Jurid/Ziimmermann oraz płyn Motula z sportowej serii RBF 6xx.

Aktualizacja 15.11.2014

Zamontowany kilkadziesiąt tysięcy kilometrów temu zestaw nadal jeździ  w aucie i sprawuje się całkiem dobrze. Tarcze z przodu wykazują już zużycie i pewnie na wiosnę będę musiał je wymienić. Tył wygląda nadal niemal jak nowy. Co do przewodów to również wyglądają praktycznie jak nowe. Jedyna rzecz jaką poprawie to klocki Zimmermanna bo o ile tarcze są OK to klocki tego producenta to porażka pod kątem pylenia. Pylą strasznie! Po 100 km koła są czarne.

Click me